Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2007

Χριστουγεννιάτικες ασκήσεις μελό

Να΄σουν μια αβέβαιη ξένη, σε ξένες πόρτες
έτσι και να μου λείπεις κάθε βράδυ
Να φτώχαινε η ζωή μου, άδειες νότες
κι όμως να θέλω σαν τρελλός ένα σου χάδι

Να ν΄ λαμπιόνια τριγύρω
κατάφωτοι οι δρόμοι
σκοτεινή να θωρώ σε
στις άδειες βιτρίνες
Να κοιτάμε πως φεύγουν
οι άνθρωποι μόνοι
να΄ ναι οι χρόνοι σαν μήνες

Να με κλέβεις απ΄ το χώμα
ε, πως θα΄ θελα,
να με μαγεύεις !
Κι ερωμένη στον ώμο μου
ν΄ αρωτάς "με ζηλεύεις;"

Ώσπου να΄ρθει για μας και μια μέρα,
σαν τις άλλες προβλέπω θα είναι
Μη σταθείς στην αιτία, αφού ξέρεις
η ζωή είναι γραμμένη απο μάταια "μείνε".

Πάνω απ΄ όλα όμως τώρα, σε θέλω
στο κρεββάτι γερμένη
σαν να ήμουν και να΄ σαι γλυκειά μου
τίποτ΄ άλλο δεν μένει...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

exairetikes oi askhseis kyrie xatzidimitriou... kai dioloy melo