Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Απ΄τα Κάστρα

ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ
πες μου παπού/ πες μου παπού
αυτός ο κόσμος πάει που
και του δικού σου του σκοπού
μάθε μου την αξία

Να σε συλλάβω δε μπορώ
μυαλό δεν έχω κοφτερό
ήμουνα κι έμεινα μωρό
στην κυριολεξία

Πες μου γιαγιά\ πες μου γιαγιά
γιατί αν δεν έχουμε μαγιά
ο,τι κι αν κάνουμε γιαγιά
η ζύμη δε φουσκώνει

Και πες μου σε παρακαλώ
όταν τ΄ αλεύρι είναι καλό
πως αβγαταίνει το κιλό
και βγαίνουνε δυό τόννοι
---------------------------------
Πες μου μπαμπά/ πες μου μπαμπά
τον κόσμο με τον αραμπά
τον κόσμο με τον αραμπά
γιατί να τον ταράξεις

τώρα δεν πιάνεται μπαμπά
πετάει, τρέχει, κολυμπά
μ΄ ένα λαχάνιασμα μπαμπά
στις σκέψεις και στις πράξεις

Πες μου μαμά/ πες μου μαμά
γιατί όταν πάω σινεμά
ενω αλλάζω σινεμά
το έργο δεν αλλάζει

έρχεται ο άγριος μαμά
για νταηλίκι κι αχταρμά
ξύνει τον ίμερο μαμά
τον τρώει και ησυχάζει

πέστε μου όλοι σας καλέ
πως κάνουνε στο κυριλέ
πως κάνουνε στο κυριλέ
τα πάντα οι μεγάλοι

και τα στραβόμοιρα καλέ
τα κρύβουν σε Γεντί- Κουλέ
έτσι και κάψουν αργιλέ και στρώσουνε κεφάλι
να χαχανίσουν τη ζωή και τούτη
κι όποια άλλη