Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Εμείς πάντως δε χρειαζόμαστε τη Χρυσή Αυγή

Είναι ενοχλητικό για μας τους Μακεδόνες να υπερασπίζονται την πατρογονική γη, κάτι φτενοί και κάτι αδέξιοι Ξένοι. Εκεί όπου ανάβω εγώ ταπεινό κεράκι στο τάφο του πατέρα μου και στων παπούδων μου τη μνήμη, στην ακριτική Καστοριά, νά ρχεται τώρα ο κάθε επαγγελματίας ακροδεξιός παληολαδίτης και να μου λέει, "δεν το κάνεις καλά... Άσε να σου δείξω εγώ!" Ολούρμου ρε! Τα λύσαμε εδω και κάτι χρόνια βέβαια αυτά τα διαδικαστικά με κάτι τέτοιους τύπους όταν είπαμε,με αμοιβαίο σεβασμο, οτι ακριβώς από κάτω απ΄ τα μνήματα υπάρχει κι η άσφαλτος. Κι όποιον φάει... Τι θέλω να πω; Οι απολογητές του Γεωργίου Παπαδόπουλου και του συνταγματάρχη Ιωαννίδη που πουλήσανε την Κύπρο, δεν μπορούνε να μιλάνε σε μας για πατριωτισμό. Ειδικά σε μας τα...κομμούνια που θα΄ λεγε κι ενας "παληόφιλος" χασάπης που η μητριά- πατρίδα νόμισε πως μας τιμώρησε, στέλντοντάς μας να φυλάμε τις εσχατιές αυτού του Άγιου τόπου! 15 μήνες για 32 χιλιόμετρα, με 17,5 κιλά ασύρματο στην πλάτη και το F-N ΣΤΟ ΧΈΡΙ, φύλαγα το πόστο μου στον Έβρο για να πίνουν τον εσπρέσσο τους οι αναλυτές στο Ντα Κάπο... ΔΕν ήταν αυτό το θέμα μου. Ήταν που σκεφτόμουνα οτι εκείνη την ώρα, σταυροκοπιόταν κι άναβε η μανούλα μου η κυρά Χρυσάνθη ειρηνικά το καντηλάκι στο πατρικό μας κι εγώ την παραστέκομουν και όπλιζα το αυτόματο, ακούγοντας απέναντι τη μελωδική φωνή του μουεζίνη!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: