Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Χρονιάρες Μέρες

Ας είμαστε γλυκειά μου, τουλάχιστον ειλικρινείς
----------------------------------------------
Υπάρχει μια αμήχανη σιωπή στη χώρα
Μια επίφοβη ακινησία. Λες και πάγωσε ξαφνικά ο χρόνος στην Τρίτη Ελληνική Δημοκρατία…
Να μην έχουμε ένα απάγκιο; Να μη μπορούμε ν΄ ακουμπήσουμε πουθενά;
Πατρινό καρναβάλι «για πάντα»! Στους δρόμους θριαμβεύει η αναίδεια.
Στα λιμάνια στοιβάζονται οι απελπισμένοι για τη Δύση.
Σαν να προετοιμάζουν όλοι, τους μελλοντικούς «Καρατζαφέρηδες».
Χαλάλι μας αν αυτό μας αξίζει…Αλλά τόση έλλειψη γενναιότητας;
Άμα είναι να χαθούμε και το΄ χουμε πάρει ενδόμυχα απόφαση, ας πάρουμε τουλάχιστον την ευθύνη απάνω μας…
Μην ψάχνουμε κι αυτό να το φορτώσουμε κάπου…
Και τι να λέμε τώρα για Ανάσταση…Ένα μπουρδέλο είμαστε.
Δεν κουνιέται φύλο!..
Αυτή η χώρα υπάρχει, επειδή κάποιοι καθημερινοί ήρωες είτε από συνήθειο, είτε από καθήκον, ξυπνάνε το πρωΐ και πηγαίνουνε στη δουλειά τους, κρατημένοι από μιαν ανεξήγητη πλέον αξιοπρέπεια…

Υ.Γ: Παρόλα αυτά, Καλή Ανάσταση αδέλφια!!! Ένεστι καιρός... και που θα πάει, θα΄ ρθούμε κι εμείς κάποτε στα πράγματα!!!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τους χαιρετισμούς μου σε αυτούς που κάνουν αυτό που πρέπει χωρίς να είναι υποχρεωμένοι.
Δεν είναι δικό μου. Είναι το αυθόρμητο κλείσιμο μιας συνέντευξης που διάβασα πρόσφατα, ενός δασκάλου σε νησί της άγονης γραμμής.

Υ.Γ. Αναρωτιέμαι πόσοι να ’ναι. Και τι άραγε περιμένουν…

Παράγραφος

Γιώργος Χατζηδημητρίου είπε...

Έχω κι εγώ την ίδια απορία, ανώνυμε επισκέπτη (μου τι θέλεις τέτοιαν ώρα...). Τέτοιοι δάσκαλοι, είναι φωτάκια μες τη νύχτα, να παίρνουνε κουράγιο οι ναυαγοί

Ανώνυμος είπε...

"Στα λιμάνια στοιβάζονται οι απελπισμένοι για τη Δύση".

-Ειναι δισεκατομμύρια "οι απελπισμένοι" για τη Δύση.

Εσεις και ο ΓΑΠ με την πολυπολιτισμικότητα σας θα μας στείλετε στον Καρατζαφέρη...
Γιαννης Σ.